Jei jūs žiūrite savo apimtis, straipsnyje yra paminėti 4 geri mažai angliavandenių turintys maisto produktai, kurie padės išlaikyti žemą riebalų lygį. Portalas valgo.me rekomenduoja juos įtraukti į savo pirkinių sąrašą!

Angliavandeniai jau seniai pilka sritis, kūno sudėjimus atliekantiems mokslininkams. Viena vertus, jūs turite vartoti angliavandenių, kad teiktų energijos reikalingos jūsų intensyviai treniruotei.

Mažai energijos, susijaukęs žarnynas ir blausus raumenų augimas yra vieni iš požymių, kad jūs per daug „draugaujate“ su makaronais, sausais pusryčiais ir kitais sunkiaisiais angliavandeniais. Ir, be jokios abejonės, pasivaikščiojimas po prekybos centrą gali būti tolygus krakmolo beprotybei, kai jūs galit neatsilaikyti atokiau nuo greito maisto, sočiųjų rafinuotų angliavandenių ir paprastųjų cukrų.

Mažai angliavandenių turinčios daržovės

Kagi, reikia pažymėti, kad valgo.me sudarys jums sąrašą, kuriame yra mažai angliavandenių ir, kuris jums bus pagalbininkas apsiperkant parduotuvėje. Turėtumėte įtraukti šiuos produktus į savo kasdienę mitybą. Taigi, kas alkanas?

1. Cukinija

Angliavandenių kiekis: 7 gramai vienoje vidutinio dydžio skiltelėje.

Cukinija yra labai gera daržovė, ji leis jums išbraukti nemaža kiekį jūsų angliavandenių dietoje. Supjausčius cukiniją panašiais gabaliukais kaip makaronai, cukinijos tampa nuostabiai švelnus pakaitalas daugiau angliavandenių turintiems spagečiams su mėsos padažu. Sutarkuotos cukinijos gali būti naudojamos vietoj bulvių, arba gali būti įdėtos į blynų tešlą pakeičiant miltus.

  • Privalumai: Nors ne dažnai laikomas “supermaistu” cukinijos turi pagrindinių maistinių medžiagų, įskaitant vitamino B6, kalio, mangano ir vitamino C.

2. Salierai

Angliavandenių kiekis: 1 gramas 1 stiebe.

Salieras yra sudarytas iš maždaug 95 procentų vandens, todėl nenuostabu, kad angliavandenių nestokos. Supjaustykite ir sudėkite į salotas, ar tiesiog naudojamas kaip užkandis, bet gali padėti nutirpdyti riebalus nuo pilvuko. Puikų straipsnį apie saliero nauda skaitykite valgo.me portale: Salierų nauda

  • Privalumai: Salierai yra geras būdas gauti papildomą dozę vitamino K, kuris gali palaikyti kaulų stiprumą.

3. Vyšniniai pomidorai

Angliavandenių kiekis: 6 gramai puodelyje.

Jie geresnio skonio, nei parduodami prekybos centruose didieji pomidorai, vyšniniai pomidorai yra patogus būdas palaikyti tinkamą mitybą savo dietai be jokių sunkiųjų angliavandenių. Tiesiog meskite juos į burną tai saldus užkandis arba sumeskite į dubenį su šiek tiek aliejaus ir kepkite juos orkaitėje 400 laipsnių pagal celsijų, kol suminkštės.

  • Privalumai: šie rožinis mažyliai yra antioksidantas galintis sumažinti vežinius susirgimus.

4. Grybai

Angliavandenių kiekis: 2 gramai viename grybe.

Nuo baltos iki daugiau egzotinių grybų, šie valgomieji grybai turi mažai angliavandenių, tačiau labai neįprasto skonio. Didelės ir mėsingos Portobello grybų kepurės gali būti naudojamas kaip į mėsainių bandelės alternatyva

  • Privalumai: Visų rūšių grybai buvo giriami už tai, kad turi didelius kiekius junginių imuniteto didinimui.

Valgant mažai angliavandenių turintį maistą jūs tikrai pasieksite gerus rezultatus, kurie tikrai matysis ant jūsų kūno linijų. Geresniems rezultatams pasiekti tarp jūsų paprastos mitybos stenkitės įvesti sportinę mityba, maisto papildus, kurie turi daug baltymo arba jei jūsų tikslas sumažinti kūno apimtis vartokite papildus, kurie mažina (padeda sumažinti) kūno riebalus.

Autorius Redaktorius

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *