Jei esate rimtas žaidėjas, yra keletas dalykų, kurie taip jaudina, kaip žaidimų sesija, kuri tęsiasi iki nakties. Nors yra neabejotinas dopamino smūgis, atsirandantis įveikus žaidimo tikslus arba iškovojant pergalę po kelių žaidėjų rungtynių, per daug žaidimų gali turėti neigiamos įtakos jūsų sveikatai. Prieš pradėdami žaisti kitą maratono seansą, paspauskite pauzės mygtuką ir pagalvokite, ar žaidimams praleistas laikas gali sukelti kurį nors iš šių penkių padarinių sveikatai:

Tampate per daug sėslus

Žaidimai yra veikla, kuriai paprastai nereikia daug mankštintis. Jei kasdien praleidžiate daug valandų žaisdami, visas šis laikas gali sukelti neaktyvų gyvenimo būdą – ir tai turi rimtų pasekmių sveikatai. Kai esate neaktyvus, sudeginate mažiau kalorijų, o tai gali greitai sukelti nutukimą. Jūsų medžiagų apykaita gali sulėtėti, taip pat galite prarasti raumenų masę. Visa tai yra rimtų ligų, įskaitant diabetą ir širdies ligas, veiksniai.

Prastas maisto pasirinkimas

Įpusėjus intensyviam žaidimų seansui, paprastai lengviau valgyti užkandžius, kuriuose yra daug angliavandenių, riebalų ar cukraus, nei sveikai pavalgyti. Mikrobangų krosnelėje kepta pica ar traškučių maišelis gali atrodyti kaip greitas ir patogus pasirinkimas, tačiau jie tik sustiprins tą patį pavojų sveikatai, kurį sukelia sėdimas elgesys. Taip pat žaidėjams parduodamuose energetiniuose gėrimuose yra daug kofeino, kuris gali sutrikdyti miegą ir sukelti nerimą bei dehidrataciją.

Miego trūkumas

Kai žaidžiate iki vėlumos, gali būti sunku mesti rūkyti (ypač jei jus maitina kofeinas), tačiau jei jums reikia ryte būti darbe ar mokykloje, sumažinate laikas, kai galite pailsėti. Net kai pagaliau atsiguli į lovą, laikas prie ekrano pablogina miego kokybę, todėl žaidimų poveikis gali užsitęsti ir kitą dieną.

Akių įtempimas

Intensyvūs žaidimų seansai gali sukelti akių įtempimą; Tiesą sakant, dažnas skaitmeninių prietaisų naudojimas yra pagrindinė akių įtempimo priežastis. Vos dvi valandos prie ekrano per dieną gali sukelti galvos skausmą, neryškų matymą, akių skausmą ir regėjimo sutrikimus.

Sumažėjęs socialinis bendravimas

Jokie kelių žaidėjų žaidimai negali pakeisti asmeninio socialinio bendravimo su kitais žmonėmis privalumų. Netgi netyčia atsiribojus nuo žaidimų, gali atsirasti depresija, socialinių įgūdžių praradimas ir kiti padariniai. Bendravimas su savo socialinės paramos tinklu yra svarbus norint ugdyti savigarbą, sumažinti stresą ir palaikyti psichinę sveikatą.

 

Autorius Redaktorius

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *